Resepi Masakan Kuih-muih Malaysia adalah PERCUMA!!!

Salam buat semua…

Baru-baru ni saya search '100 Resepi Masakan Kuih-muih Malaysia' di google dan terjumpa laman ebay ini:



Untuk pengetahuan semua, ebook '100 Resepi Masakan Kuih-muih Malaysia' adalah hasil kerja saya. Dulu saya jual ebook ini pada harga RM3.00, tetapi sekarang saya berikan dengan percuma sahaja. Download e-book '100 Resepi Masakan Kuih-muih Malaysia' di button cover e-book di sebelah kanan blog ini atau klik saja banner di bawah.

Jadilah pengguna yang bijak, tak perlu beli e-book '100 Resepi Masakan Kuih-muih Malaysia' di ebay atau mana-mana sumber... dapatkan percuma di :

10 comments:

shahdi said...

Sabarlah cik nor dan maafkan mereka.Itu duit haram kalau makan dari hasil jualannya..kalau ebook tu resell righ,affilate ke tak mengapalah.Yup bagus juga post ni..At least beritahu cik nor dah beritahu orang diluar sana siapa pemilik ebook ini.

shahdi said...

erm seller yang sama eeryz ia aktif di ebay malaysia dan ebay hong kong.

shahdi said...

typo error ebay seller id - erryzz

Wan said...

thanx shahdi... :)

Ieda J said...

Sian Wan No..
banyak sabar ek...
X patot btol drg bt u mcm tuh...
Anyway thanks for d receipe...100 Resepi Kuih... Nanti i try some of d receipe....

shahdi said...

Jake U patut cuba...dan lagi bagus panggil wanno datang umah makan..jangan lupa ajak saya sekali..

zainiaharis said...

Cik Wan kalau sy nk bli resepi dlm bentuk buku sperti yg dipamerkan boleh ke. Adakah resepi dlm e-book sama seperti yg u jual dulu.

Wan said...

tak buat buku berjilid lagi
dulu (2 tahun llalu)saya e-book ni RM3..
sekarang ni saya bagi free je

Irtiyah said...

salam

terima kasih. saya dah download. Ada juga orang buat macam tu ek. iskh.

Soleh Google ☁️ 👓 📙 said...

Thanks Wanno untuk ebook tu. Ada gambar masakan lagi best tgk..hehe

Related Posts with Thumbnails